آقا مهدیآقا مهدی، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

بهترین هدیه خدا مهدی

مسابقه هندوانه خوری

1393/8/10 12:35
نویسنده : مامان مریم
366 بازدید
اشتراک گذاری

باغ بابا بزرگ عجب هندونه های خوشمزه ای داره

بفرمایین!

 

بابا برام یه کلاه سطلی خریده . یادم باشه بزرگ شدم جبران کنمخنده


 

من عاشق آب بازیم.ببینید استخر تشتیمو!

 

استخر من سیاره. توش میشه غذا خورد ؛ بازی کرد؛ برا آینده

و زن و بچه نقشه کشید.

خوش به حال من؛ دارم آماده میشم برم آب یازی؛ دلتون بسوزه

دوستا همه جمعند فقط جای مامان و بابا خالیهخنده

خونه جدیدمهٰ خوب نگاش کنید خودم ساختمش با دستای خودم

بفرمایید تو خونه زیر تلوزیونی من ؛ تعارف نکنید

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله عاطفه
18 دی 93 12:39
ماشالله ب پسری... وب قشنگی دارین خدا نی نی تونو حفظ کنه ب منم سر بزنید تازه وب ساختم منتظر نظرای خوبتون هستم خاله
یک پیشنهاد ویژه و بیاد ماندنی برای شما
18 دی 93 18:36
دوسـت عـزیـز و گــرامـی ســلااااام دوست داری با خرید یک ساعت رولکس یک عینک ویفری شفاف را به رایگان دریافت کنی درسته ؟؟ ...شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفيف ويژه دعــوت مي کنــم با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما دوست گرامی...
پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:46
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
Kosar
30 دی 93 14:19
وای عزیزم چه خوشملهههههههههههههههه